INSIKTER

Kunskapsblogg

 
Häng med bland de senaste nyheterna, trenderna och tipsen inom digital marknadsföring
Artikel
Team DigiView

Kom igång med din annonsering på Twitter

Dagens internetanvändare spenderar i snitt 2,5h i sociala kanaler per dag, därför finns det stora möjligheter för ditt bolag att synas genom att annonsera på plattformarna. På twitter finns idag över 353 miljoner aktiva användare världen över. I detta blogginlägg kommer vi djupdyka i hur du kommer igång med din annonsering på på plattformen.

Läs mer
Artikel
Team DigiView

Annonsering på LinkedIn: En nybörjarguide

Sociala medier växer globalt och används idag av mer än 53% av världens befolkning. Det bidrar till stora möjligheter för dig som företag att nå ut till en bred publik. Låt oss guida dig i hur du kommer igång med din annonsering i det unika karriärsnätverket: Linkedin

Läs mer
Artikel
Ellen Lidbrink

Outforskad mark: Pinterest & Twitter

Affärsmöjligheter i våra mest populära sociala medier; Facebook, Instagram och Snapchat har sedan länge varit väl bekant. Men på senare år har ytterligare möjligheter öppnats upp genom annonsering på Pinterest och Twitter. Låt oss djupdyka i varför du inte får missa dessa kanaler i din mediemix!

Läs mer
Artikel
Team DigiView

Annonsering på Snapchat – Steg för steg

Snapchat-annonser gör det möjligt att skapa varumärkeskännedom, stärka ditt engagemang och öka din försäljning. Låt oss guida dig steg för steg kring hur du går tillväga för att komma igång med din annonsering på Snapchat!

Läs mer
Artikel
Team DigiView

Annonsering på Youtube: Guide & bästa praxis

Youtube är världens andra största sökmotor och plattformen bidrar med stora möjligheter till att nå ut till en bred publik. Video växer och väcker mest engagemang och det förutspås att att över 80% av allt innehåll på nätet kommer att vara i rörligt format under år 2022. Låt oss guida dig i hur du steg för steg kommer igång med din annonsering på Youtube.

Läs mer