{"id":7553,"date":"2020-01-14T11:17:00","date_gmt":"2020-01-14T10:17:00","guid":{"rendered":"https:\/\/digiview.se\/?p=7553"},"modified":"2021-02-24T13:46:28","modified_gmt":"2021-02-24T12:46:28","slug":"vi-sammanfattar-2020-topics-and-trends-report-av-facebook-iq","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/digiview.se\/sv\/insikt\/vi-sammanfattar-2020-topics-and-trends-report-av-facebook-iq\/","title":{"rendered":"Vi sammanfattar \u201c2020 Topics and Trends report\u201d av Facebook IQ."},"content":{"rendered":"\n
Facebook IQs \u201c2020 Topics and Trends<\/a>\u201d \u00e4r en sammanfattning baserat p\u00e5 det senaste \u00e5rets arbete, unders\u00f6kningar, insikter och trender fr\u00e5n USA, Argentina, Brasilien, Kanada, Frankrike, Tyskland, Indien, Indonesien, Mexiko, Philippinerna, Sverige, Thailand och Storbritannien. Summeringen \u00e4r grupperad i fyra regioner samt indelade i sex olika kategorier: konst och design, sk\u00f6nhet och mode, underh\u00e5llning, mat och dryck, sinne och kropp & resa och ledighet. <\/p>\n\n\n\n Att titta p\u00e5 trender och insikter ur ett globalt perspektiv ger oss en bredare f\u00f6rst\u00e5else f\u00f6r hur m\u00e4nniskor fungerar, vilket ocks\u00e5 ger Facebook insikter om hur de kan f\u00f6rb\u00e4ttra sin plattform f\u00f6r s\u00e5v\u00e4l anv\u00e4ndare som f\u00f6retag och annons\u00f6rer. Det globala perspektivet ger ocks\u00e5 marknadsf\u00f6rare b\u00e4ttre m\u00f6jligheter att analysera trender \u00f6ver andra marknader. Det blir p\u00e5 s\u00e5 s\u00e4tt l\u00e4ttare att kunna f\u00f6rutsp\u00e5 eventuella och framtida trender f\u00f6r sin egen marknad. Baserat p\u00e5 \u00e5rets stora granskning har Facebook kunnat koppla ihop tydliga trender \u00f6ver hela v\u00e4rlden som de nu delar med sig i deras rapport \u201cThe 2020 Topics & Trends<\/a>\u201d. Vi har sammanfattat de mest sp\u00e4nnande insikterna och trenderna nedan och hoppas att de kommer till nytta i ditt arbete fram\u00e5t. Trevlig l\u00e4sstund!<\/p>\n\n\n\n