{"id":10308,"date":"2021-06-22T17:36:42","date_gmt":"2021-06-22T15:36:42","guid":{"rendered":"https:\/\/digiview.se\/?p=10308"},"modified":"2021-06-22T21:56:20","modified_gmt":"2021-06-22T19:56:20","slug":"digiview-sommarlasning-en-samling-av-varens-nyheter-trender-och-insikter","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/digiview.se\/sv\/insikt\/digiview-sommarlasning-en-samling-av-varens-nyheter-trender-och-insikter\/","title":{"rendered":"DigiView sommarl\u00e4sning: En samling av v\u00e5rens nyheter, trender och insikter"},"content":{"rendered":"\n
The 2021 Topics and Trends report fr\u00e5n Facebook IQ<\/strong><\/p>\n\n\n\n Vi inledde \u00e5ret med publicera en sammanfattning av \u201cThe 2021 Topics and Trends report av Facebook IQ\u201d<\/a> – en rapport som samlat och analyserat \u00e4mnen och trender fr\u00e5n Facebook och Instagram under det g\u00e5ngna \u00e5ret. Med data fr\u00e5n Europa, Nordamerika, Asien och Latinamerika tog vi med oss insikter om vilka trender som f\u00f6tts under 2020 och som var samt fortsatt \u00e4r v\u00e4rda att h\u00e5lla utkik efter under 2021. En rapport indelad i fyra \u00f6vergripande kategorier; Utbildning och aktivism, livsstil, teknologi och fritid. <\/p>\n\n\n\n E-handeln exploderade under 2020: Insikter om anv\u00e4ndarbeteendet du m\u00e5ste k\u00e4nna till DigiView summerar: Think forward 2021 \u2013 The social reset DigiView summerar: Digital 2021, the global overview report<\/strong>
L\u00e4s artikeln h\u00e4r. <\/strong><\/a><\/p>\n\n\n\n
<\/strong>E-handeln tog en rej\u00e4l fart under f\u00f6reg\u00e5ende \u00e5r och med anledning av den r\u00e5dande pandemin \u00f6kade tillv\u00e4xten i fler produktkategorier. I februari delade vi d\u00e4rf\u00f6r med oss av den senaste statistiken inom social shopping och v\u00e4rdefulla insikter f\u00f6r e-handlare fr\u00e5n bland annat \u201cThe 2020 Facebook Christmas Package<\/a>\u201d och Influencer Marketing Hub<\/a>.
L\u00e4s artikeln h\u00e4r. <\/strong><\/a><\/p>\n\n\n\n
<\/strong>Under mars m\u00e5nad sammanfattade vi We Are Social\u2019s \u00e5rliga trendrapport<\/a> som syftar till att lyfta det komplexa och st\u00e4ndigt skiftande konsumentbeteendet online och utforskar vilken roll varum\u00e4rken kan spela f\u00f6r att reflektera och forma det. Rapporten 2021 sammanst\u00e4lldes av deras team av experter fr\u00e5n vart och ett av deras 15 internationella kontor v\u00e4rlden \u00f6ver.
L\u00e4s artikeln h\u00e4r.<\/strong><\/a> <\/p>\n\n\n\n
I april bj\u00f6d vi ocks\u00e5 p\u00e5 en crash course av anv\u00e4ndandet per plattform i v\u00e5r sammanfattning av den rapport som We are social & Hootsuite genomf\u00f6r varje \u00e5r – \u201cDigital 2021<\/a>\u201d. En studie som kartl\u00e4gger det digitala medielandskapet och viktiga insikter in i 2021.<\/p>\n\n\n\n
<\/strong>L\u00e4s artikeln h\u00e4r. <\/strong><\/a><\/p>\n\n\n\n